Reizen

16 augustus 2018 - Pho Chai District, Thailand

De afgelopen dagen hebben we vnl gebruikt als reisdagen.

Vanuit Chiang Mai zijn we naar Bangkok gereden. Daar sliepen we in een heerlijk hostel met een stapelbed voor 6 personen. Dat vonden de kindjes erg gaaf. Bovenste verdieping werd meteen in gebruik genomen door Reno en Anique. Maar toen Anique helemaal bovenin lag, ruilde ze toch maar met Yenthe, die een verdieping lager sliep. En voordat ze gingen slapen, verplaatste Reno zich ook maar een verdieping lager.

De volgende ochtend heerlijk rustig aan gedaan. Ontbijt gehaald bij de 7/11 en daarna alle spullen bij elkaar gezocht om te vertrekken naar de luchthaven. Vandaag komen Niels, Tom, Tijten en Kyano aan.

Na lang wachten waren ze er eindelijk! In de tussentijd hebben we even een auto opgehaald bij de verhuur. De afgelopen week mochten we de auto van Tom lenen.

Nadat we ze opgehaald hebben, reizen we naar Roi Et. Dat is de geboorteplaats van Tom.

Veel te laat 3.30 🙈 kwamen we aan in een ietwat apart hotel. Maar er was een bed dus we konden slapen.