Bye bye Bangkok

7 augustus 2018 - Kanchanaburi, Thailand

Maandagochtend, Okay bijna middag, verlaten we ons hotel om richting Kanchanaburi te gaan. Ik zeg bijna middag, omdat we allemaal pas om 11.30 werden wakker gebeld door de receptie, dat we om 12 uur moesten uitchecken.  Dat werd als een gek snel aankleden en de koffers dichtdoen  maar gelukkig ging dat allemaal heel snel.

Onderweg gingen we nog langs bij een collega van Dave. Hij is in December in Thailand gaan wonen. Na een uurtje gingen we weer op pad. Het was nog best een stukje rijden naar Kanchanaburi.  Ook nu moesten we weer behoorlijk zoeken naar onze nieuwe onderkomen. Alle routebeschrijvingen, stuurde ons naar een totaal ander adres. Wat ;0 minuten uit elkaar lag. Gelukkig vonden we weer een behulpzame vrouw, die ons op weg geholpen. Als het donker is, komen we aan bij onze bestemming. Een aspergeboerderij. Wat gezellig en gastvrij. De gastvrouw gaat gelijk voor ons komen en de rest van de avond blijven we gezellig bij ze zitten. Ze komen oorspronkelijk uit Engeland en zijn 3 jaar terug hier heen verhuisd.