Van Kanchanaburi naar Chiang mai

8 augustus 2018 - Chiang Mai, Thailand

Vanmorgen ging al vroeg de wekker. En dat was best lastig wakker worden, na een nacht waarin we allemaal met moeite hebben geslapen. Het is ‘s nachts ook nog rond de 35 graden en de hutjes hebben geen airco. Gelukkig staat ons al een heerlijk Engels ontbijt te wachten. Na dat we afscheid hebben genomen van de eigenaren, vertrekken we naar Chiang mai. Dat is ongeveer 10 uur rijden. Maar de rit gaat echt heel voorspoedig. Wegen zijn allemaal heel erg goed.

Ongeveer halverwege stoppen we bij een bakkertje. We zien dat ze allemaal al stiekem foto’s van ons maken. De bakker durft het dan uiteindelijk zelf te vragen of we met ‘m op de foto willen. Dit is de eerste keer dat ze Nederlanders in hun winkeltje krijgen. Na een heerlijk kopje koffie gaan we weer verder met de rit.

Elk uur is het uitzicht weer anders. We komen steeds meer in de jungle.

Uiteindelijk arriveren we weer voor het donker bij onze hostel. We worden opgewacht door Joe, een hele vriendelijke dame. Onze kamer is weer prachtig, dit keer met airco 😉

Als we ons hebben opgefrist, gaan we even lopend naar de night markt. Kindjes zien al snel een sushi reastaurant en daar hebben we dus heerlijk gegeten.

Daarna weer terug naar het hostel. We zijn allemaal ontzettend moe.